أخت أنغام تتبرا منها.. ووالدها يتمنى الموت

هجوم كبير شنته غنوة شقيقة أنغام عليها بعد مشاهدتها لبرومو حلقتها في برنامج مصري محلي بعد حديث أنغام عن أن اخيها أحمد الذي يعاني من مشاكل صحية هو أخوها غير الشقيق.

وعلى صفحتها الخاصة بـفيس بوككتبت غنوة:أخوكي غير الشقيق! بس أخوكي.. عارفة الناس أصلها بتساعد الناس الغلابة اللي في الشارع مش أخوها غير الشقيق يا جهلة ياغبية!! فرحانة بغلطك، أحمد مش محتاج منك حاجة اللي هو أخوكي غير الشقيق أصل هو أصلا خسارة يبقى أخوكي عشان انتي خسارة فيكي تخدي ثواب إنك حتى تقوليلوا كلمة حلوة اللي حتى مبتقوليهاش ده انت حتى لما شفتيه استخسرتي تبوسيه. للأسف اسمك مش هتقدري تغيريه وأحمد بيعرك أوي خسارة فيكي شرف أنه اسمه على اسمك للأسف مش هنعرف نغيره. انت خسارة فيكي تشوفيه أصلا مش يبقى أخوكي غير الشقيق ومش شرف لينا إنك للأسف أختنا. دي بجد اللي حاجة تعر أحمد ده نعمة كبيرة ربنا مش عايز ينولهالك“.

من جهته رد الموسيقار المصري محمد علي سليمان والد الفنانة أنغام على الإشكال الذي حصل بين إبنتيه أنغام وشقيقتها غنوة بالقول: “”متشكر لكم جميعا يا أولادي.. ادعوا الله معي أن يعجل بوفاتي حتى لا أرى أو أسمع أو أقرأ منكم وعنكم ما تكتبون.. وأفوض أمري إلى الله“.

 

mbc

تعليقات الفيسبوك

تعليقات

الرد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *